• post2874

Oppdatert: 17. okt. 2023

Krafteventyret i Hardanger!

Eit nasjonalt monument

Den freda kraftstasjonen ligg nede ved fjorden og er eit mektig monument over vasskraft- og industrieventyret som starta tidleg på 1900-talet. Eit besøk på museet gjev deg innblikk i kva som hende då Norge gjekk frå bondesamfunn til industrisamfunn. Museet fortel levande om rallarliv og ingeniørkunst, om arkitektur og korleis det voks fram moderne byar midt i vakker vestlandsnatur.

“Kraftmuseet er ein kjekk stad for heile familien, med ulike aktivitetar for born. Rebus blant turbinane, installasjonar der ein kan laga ekte elektrisitet”.

Når du kjem til oss

Når du kjem til museet finn du enkelt parkering. Resepsjonen er i kraftstasjonen og der møter du vertskapet.

Film og fri vandring

Besøket startar med den fengslande filmen Industrieventyret. Du kan vandra fritt i kraftstasjonen, studera det legendariske kontrollrommet med marmortavler, og sjå på utstillingane. Utstillinga Norsk vasskraft drar deg gjennom heile den norske vasskrafthistoria, frå pionertid til kraftsosialisme og monstermaster i Hardanger.

Museumsbutikk

I butikken finn du bøker, gåveartiklar, designvarer og eit utval drikkekoppar, termosar og flasker.

Kraftmuseet er ope 10-15 tysdag til fredag. www.kraftmuseet.no

139 visninger0 kommentarer